pondělí 17. září 2012

Nejlepší kamarádky.

Myslíte si že každé stačí jen jedna jediná kamrádka ???

Každá chce mít někoho komu může říct všechno.... Někoho s kýmsi může promluvit o všem... Skrátka mít svou BF.
 Ale některý holky ani svou BF mít nechtějí.. stačí jim mít hodně kamarádek ale žádná neni jejich nejlepší kamarádka... Když se nad tím zamyslíte je to docela jedno...

Já sem ráda že mám svou nejlepší kamarádku... I když mám i jiné kamarádky jen s jednou si můžu popovídat o všem!!! A jsem za to ráda.. I když nechodí se mnou do třídy ani do školy.. a nevidíme se každý den.. I přesto je moje nejlepší kamarádka!!! ♥                                
                                                                                                                                             K*

Žádné komentáře:

Okomentovat